TÄVLINGEN ÄR NU AVSLUTAD, OCH VINNAREN BLEV CECILIA LOMAKKA. GRATTIS!

TACK TILL ALLA SOM VAR MED OCH TÄVLADE. TITTA GÄRNA IN IGEN DÅ JAG LÄGGER UPP NYA SMYCKEN EFTERSOM. NI KAN OCKSÅ VÄNTA ER FLER TÄVLINGAR I FRAMTIDEN.

MVH/MALIN PETTERSSON/TEMASmyckedesign



Jag vet inte om er, men jag känner mig väldigt tävlingssugen. Så därför täker jag lotta ut ett valfritt smycke till ett värde av mellan 49-79 kr. Det enda du behöver göra för att tävla är att skriva en kommentar här på förstasidan om vad du tycker om min blogg. Sista tävlingsdag är  13/3. Vinnaren meddelas dagen efter. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker du har en superfin blogg, och gillar din design. Är väldigt roligt att se alla smycken du har och skulle gärna beställa flera av dem =)

2011-02-17 @ 20:14:35
URL: http://colouredgirl.blogg.se/
Postat av: Nina Ehlin

Du är så fantastiskt begåvad Malin! ( deltar inte i tävlingen utan säger detta som din vän! )



Kramar / Nina

2011-02-18 @ 01:02:17
Postat av: Jessica

Du har jättefin blogg malin :D och bilderna är jätte bra. :) kramiz

2011-02-19 @ 15:37:33
URL: http://bjmpersson.blogg.se/
Postat av: Erica

Färg och form är din vän

Med en fantasi utan gränser

sprider du glädje till höger och vänster

Rosa blått stort och smått

En ny favortit

Tack för att Du ledde mig hit :)



2011-03-03 @ 19:15:24
Postat av: Cissi (östersund)

Gulle du! Självklart vill jag vara med och tävla om dina fina smycken! :D

2011-03-07 @ 15:52:27
Postat av: Malin

jag vill vara med och tävla.

Din blogg är jätte fin.

Underbar design,smycken och massor! Älskar den!

2011-03-13 @ 16:53:16
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Lott@

Kul med massor av egengjorda smycken



Dock saknar jag lite information om tex, längd på armband, storlek på ringarna.



Lycka till i fortsättningen!

2011-03-13 @ 17:26:35
URL: http://www.lottaskrypin.se
Postat av: Malin

Jag förstår vad du menar, och jag ska försöka lägga till lite mer information. Ringarna är dock svåra att sätta storlek på eftersom jag gör dem själv.

2011-03-14 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback